Връщане на продукти и възстановяване на сума:
- За клиенти с регистриран профил - моля да заявите връщане през профила ви в www.palltex.bg от опция "Връщане" (като отворите поръчката от стрелкичката вдясно и маркирате продуктите, които желаете да върнете) и да изпратите продуктите заедно със стоковата разписка, в рамките на 7 дни от датата на заявеното връщане.
- За клиенти без регистрация - ако сте направили поръчка като гост, чрез имейл, фейсбук или вайбър и желаете да върнете продукти, моля да изтеглите формуляр за връщане, да го попълните и да го изпратите заедно с артикулите. Ако нямате възможност да разпечатате формуляра може да го напишете в свободен текст като към него приложите и стоковата разписка.
- Продуктите се изпращат заедно с попълнен формуляр до адрес: с. Казичене, ул. Васил Левски 1А, тел. 0878 208 685, фирма Паладиум ЕООД, лице за контакт Десислава Юрукова. С номера на товарителницата, която ви е издадена от куриерската фирма може да проследите кога и дали е доставена при нас.
- Срокът на обработване на заявката за връщане и възстановяване на сумата е 30 дни, но в 90% от случаите връщането се обработва в рамките на 10 дни. При възникнали казуси, срокът може да бъде удължен, само и единствено след уведомление от страна на Търговеца към Клиента.
- Връщане на стоки закупени от онлайн магазин www.palltex.bg не може да се извършва във физическите магазини.
- Ако желаете да замените размер трябва да заявите връщане и да направите нова поръчка с желаният от вас артикул, а ние ще възстановим сумата на върнатите продукти.
- НЕ се приемат и обработват връщания по телефон!
- Имате право да върнете закупена стока, само ако е в ненарушен търговски вид и е във вида, в който сте я получили.
- Нямате право на връщане, ако е нарушена целостта на опаковката, откъснат етикет и/или има повреди по отношение на качествата, функционалностите, целостта и търговския вид на стоката.
- Сумата за възстановяване е равна на стойността на закупените продукти, без таксата за куриерска услуга и се получава по банков път.
- При връщане на стока, стойността на куриерската услуга е за сметка на КЛИЕНАТА.
Гаранция и рекламация
- На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от клиента. При явно несъответствие на получената стока със заявената незабавно се свържете с нас на посочените телефони на официалния ни сайт www.palltex.bg
- На рекламация не подлежи стока, за която клиентът е бил предварително предупреден за несъответствие или дефект.
- В случай на дефект, който е фабричен и е установен при получаване на стоката, в присъствие на куриер, моля да се свържете с нас на тел. 0878208685.
- При предявяване на рекламация в срок до 30 (тридесет) дни от покупката при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, клиентът може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за замяна на стоката с друга или за отбив от цената на закупения продукт. Всички разходи, които клиентът е направил за получаването и връщането на закупената стока, извън сумата по стойността, са за сметка на клиента.
- Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.
- Рекламации се приемат и обработват само подадени по имейл estore@palltex.com.
- Рекламации по телефон не се приемат и обработват.
- След приемане на рекламацията като основателна, нас служител уведомява клиента по имейл и предприема следните действия по обслужване на рекламацията:
- изпраща на клиента нов продукт от същия вид за собствена сметка;
- в случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт, предлага вариант за избор на друг продукт на същата стойност;
- в случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт, заплатената сума се възстановява на клиента в законово установения срок.
- Рекламацията задължително трябва да е придружена със снимка на повредения/счупения артикул или елемент, в противен случай рекламацията няма да бъде уважена!
- За стоките, които подлежат на гаранция, клиентът ще получи гаранционна карта, в която са описани случаите на гаранционен сервиз.
- При нискобюджетните стоки или при определени производители гаранционна карта не се издава. За такава служи касовата бележка, която клиентът получава заедно със стоката.
- За да е валидна гаранцията трябва да имате издадена касова бележка или друг документ, удостоверяващ покупка. При възникване на проблем или повреда, вие трябва да се свържете с нас по имейл или по телефон.
- За всякакви въпроси по гаранция и рекламация, изпращалите вашите запитвания на имейл estore@palltex.com