Често задавани въпроси
Имате ли физически магазини?
Да, може да ни намерите във Варна, Бургас, Русе, Плевен, Стара Загора, Пловдив и София.
Как мога да се свържа с отдел обслужване на клиенти?
Може да се свържете с нас на телефон 0878208685, както и на имейл: estore@palltex.com.
Какви методи на плащане приемате?
Плащането се извършва чрез дебитна/кредитна карта, банков превод или наложен платеж.
Мога ли да променя или отменя поръчката си след като я направя?
Да, ако не е пусната за обработване.
Предлагате ли отстъпки или промо кодове?
Да, за целта е необходимо да се абонирате за нашият бюлетин.
Какви опции за доставка са налични?
До офис на куриер или до адрес на клиент с куриерски фирми Еконт и Спиди.
Колко струва доставката?
За поръчки над 120 лв. доставката е безплатна, за под 120 лв. е както следва:
- със Спиди - 5.50 лв. до офис и 7.50 лв. до адрес;
- с Еконт - 7.00 лв. до офис и 9.00 лв. до адерс.
Как мога да получа фактура?
Всеки клиент, който регистрира поръчка от името на фирма може да изтегли своята фактура от профила си в онлайн магазина в секция "История на поръчки". При отбелязано начин на плащане с пощенски паричен превод касовият бон се получава от куриерската фирма. Клиент направил поръчка като частно лице може да получи фактура в рамките на 5 дни след регистриране на поръчка, като за целта е необходимо да пази касовият бон издаден от куриера, след което да пише имейл с данните на фирмата и номера на поръчката на estore@palltex.com
Колко време отнема доставката?
Приблизителното време за доставка на поръчката е от 2 до 5 дни.
Каква е вашата политика за връщане?
В рамките на 30 дни от регистриране на поръчката имате възможност да замените артикул за друг размер, както и да върнете поръчката или част от нея.
Как да върна продукт?
Ако желаете да върнете поръчка или част от нея е нужно да влезете в профила си в онлайн магазина, да отворите опция „Връщане“ и да следвате стъпките. За повече информация виж Замяна, Връщане и Гаранция.
Кога ще получа възстановяване на сумата?
В рамките на 14 дни, след като получим върнатата стока.
Какво да направя, ако получа повреден или неправилен продукт?
Да се свържете с нас веднага след като установите проблем с поръчката, както и да изпратите снимки на получените артикули.
Трябва ли ми акаунт, за да направя поръчка?
Да, за да може да следите статусите на вашите поръчка е желателно да си направите акаунт. Също така има опция „поръчай като гост“ без регистрация, но в този случай нямате информация за статусът на вашата поръчка. Ако желаете да получите информация трябва да ни пишете на имейла в контактната форма.
Как да създам акаунт?
Отдясно на начална страница изберете опция „Вход“, след което изберете „Регистрация“, въвеждате имейл и парола и акаунта ви е готов.
Как да избера правилния размер?
Проверете таблицата за размери в онлайн магазина, за да видите кой размер отговаря на вашите мерки.
Дали цветовете на продуктите, показани на уебсайта, са точни?
Всички снимки в онлайн магазина максимално отговарят на реалния цвят на продуктите, но винаги може да има леко разминаване, в зависимост от устройството, на което гледате артикулите.
Мога ли да получа повече информация за даден продукт?
Да разбира се, за целта е необходимо да се свържете с нас на посоченият телефон или да ни пишете.
Как мога да бъда информиран за специални оферти и промоции?
Като се абонирате за нашия бюлетин и си пуснете нотификациите.
Какво да направя, ако имам проблеми с уебсайта?
Първото нещо, което трябва да направите е да изчистите кеш паметта от сърфирането на устройството си, след което да опитате през друг браузър и, ако проблема продължава да се свържете с нас.