Често задавани въпроси
Имате ли физически магазини?
Да, може да ни намерите във Варна, Бургас, Русе, Плевен, Стара Загора, Пловдив и София.
Как мога да се свържа с отдел обслужване на клиенти?
Може да се свържете с нас на телефон 0878208685, както и на имейл: estore@palltex.com.
Какви методи на плащане приемате?
Плащането се извършва чрез дебитна/кредитна карта, банков превод или наложен платеж.
Мога ли да променя или отменя поръчката си след като я направя?
Да, ако не е пусната за обработване.
Предлагате ли отстъпки или промо кодове?
Да, за целта е необходимо да се абонирате за нашият бюлетин.
Какви опции за доставка са налични?
До офис на куриер или до адрес на клиент с куриерски фирми Еконт и Спиди.
Колко струва доставката?
За поръчки над 120 лв. доставката е безплатна, за под 120 лв. е както следва:
- със Спиди - 5.50 лв. до офис и 7.50 лв. до адрес;
- с Еконт - 7.00 лв. до офис и 9.00 лв. до адерс.
Как мога да получа фактура?
Всеки клиент, който регистрира поръчка от името на фирма може да изтегли своята фактура от профила си в онлайн магазина в секция "История на поръчки". При отбелязано начин на плащане с пощенски паричен превод касовият бон се получава от куриерската фирма. Клиент направил поръчка като частно лице може да получи фактура в рамките на 5 дни след регистриране на поръчка, като за целта е необходимо да пази касовият бон издаден от куриера, след което да пише имейл с данните на фирмата и номера на поръчката на estore@palltex.com
Колко време отнема доставката?
Приблизителното време за доставка на поръчката е от 2 до 5 дни.
Каква е вашата политика за връщане?
В рамките на 30 дни от регистриране на поръчката имате възможност да замените артикул за друг размер, както и да върнете поръчката или част от нея.
Как да върна продукт?
Ако желаете да върнете поръчка или част от нея е нужно да влезете в профила си в онлайн магазина, да отворите опция „Връщане“ и да следвате стъпките.
Кога ще получа възстановяване на сумата?
В рамките на 14 дни, след като получим върнатата стока.
Какво да направя, ако получа повреден или неправилен продукт?
Да се свържете с нас веднага след като установите проблем с поръчката, както и да изпратите снимки на получените артикули.
Трябва ли ми акаунт, за да направя поръчка?
Да, за да може да следите статусите на вашите поръчка е желателно да си направите акаунт. Също така има опция „бърза поръчка“, за която трябва да очаквате обаждане от нас.
Как да създам акаунт?
Отдясно на начална страница изберете опция „Вход“, след което изберете „Регистрация“, въвеждате имейл и парола и акаунта ви е готов.
Как да избера правилния размер?
Проверете таблицата за размери в онлайн магазина, за да видите кой размер отговаря на вашите мерки.
Дали цветовете на продуктите, показани на уебсайта, са точни?
Всички снимки в онлайн магазина максимално отговарят на реалния цвят на продуктите, но винаги може да има леко разминаване, в зависимост от устройството, на което гледате артикулите.
Мога ли да получа повече информация за даден продукт?
Да разбира се, за целта е необходимо да се свържете с нас на посоченият телефон или да ни пишете.
Как мога да бъда информиран за специални оферти и промоции?
Като се абонирате за нашия бюлетин и си пуснете нотификациите.
Какво да направя, ако имам проблеми с уебсайта?
Първото нещо, което трябва да направите е да изчистите кеш паметта от сърфирането на устройството си, след което да опитате през друг браузър и, ако проблема продължава да се свържете с нас.