Замяна, Връщане и Гаранция

Замяна и връщане

  • След закупуване на стока имате право на замяна или връщане в рамките на 30 дни, считано от датата на регистриране на поръчката.
  • Ако желаете да върнете поръчка или част от нея за възстановяване на сума задължително трябва да заявите връщане през профила Ви в онлайн магазина. Това става от опция "Връщане", след което одясно срещу поръчката имате стрелкичка, върху която трябва да кликнете, за да се отвори поръчката и да маркирате продуктите, които желаете да върнете или цялата поръчка. След като заявите връщане в рамките на 7 дни трябва да изпратите артикулите.
  • Ако сте направили поръчка като гост без регистрация, чрез имейл, фейсбук или вайбър и желаете да върнете продукти за възстановяване на сума, моля да изтеглите формуляр за връщане да го попълните и да го изпратите на посоченият адрес в него, заедно с артикулите.
  • Ако желаете замяна, моля да изтеглите формуляр за замяна , да го попълните и да го изпратите на посоченият адрес в него, заедно с артикулите за замяна. Замяна може да се извърши само за размер или цвят на един и същ модел. Замяна на различни модели не се прави, в този случай се заявява връщане онлайн за възсатновяване на сума и се пуска нова поръчка.
  • ВАЖНО! По време на промоционални кампании връщане и замяна се обработва със закъснение!
  • При изпращане на пратка за връщане или замяна  задължително трябва да посочите телефон на получател 0878 208 685, фирма Паладиум ЕООД, лице за контакт Десислава Юрукова. Продуктите ги изпращате до адрес: с. Казичене, ул. Васил Левски 1А. 
  • НЕ се приемат и обработват замени и връщания по телефон!
  • Замяна и връщане на стоки закупени от онлайн магазин www.palltex.bg се обработват само и единствено онлайн, а не във физическите ни магазини.
  • Имате право да замените или върнете закупена стока, само ако е в ненарушен търговски вид и е във вида, в който сте я получили.
  • Нямате право на замяна или връщане, ако е нарушена целостта на опаковката и/или има повреди по отношение на качествата, функционалностите, целостта и търговския вид на стоката.
  • Сумата за възстановяване е равна на стойността на закупените продукти, без таксата за куриерска услуга и се получава по банков път.
  • При замяна или връщане, стойността на куриерската услуга е за сметка на КЛИЕНАТА.
  • Срокът на обработване на заявката за замяна и връщане е 30 дни. При възникнали казуси, срокът може да бъде удължен, само и единствено след уведомление от страна на Търговеца към Клиента.

Гаранция и рекламация

  • На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от клиента. При явно несъответствие на получената стока със заявената незабавно се свържете с нас на посочените телефони на официалния ни сайт https://palltex.bg
  • На рекламация не подлежи стока, за която клиентът е бил предварително предупреден за несъответствие или дефект.
  • В случай на дефект, който е фабричен и е установен при получаване на стоката, в присъствие на куриер, моля да се свържете с нас на тел. 02/ 904 74 60.
  • При предявяване на рекламация в срок до 30 (тридесет) дни от покупката при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, клиентът може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за замяна на стоката с друга или за отбив от цената на закупения продукт. Всички разходи, които клиентът е направил за получаването и връщането на закупената стока, извън сумата по стойността, са за сметка на клиента.
  • Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.
  • Рекламации се приемат и обработват само от формата за връщане на сайта, в профила ви, или подадени по имейл estore@palltex.com
  • Рекламации по телефон не се приемат и обработват.
  • След приемане на рекламацията като основателна, Palltex.bg уведомява клиента по имейл и предприема следните действия по обслужване на рекламацията:

            - изпраща на клиента нов продукт от същия вид за собствена сметка;

            - в случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт, предлага вариант за избор на друг продукт на същата стойност;

            - в случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт, Palltex.bg възстановява стойността на клиента в законово установения срок.

  • Рекламацията задължително трябва да е придружена със снимка на повредения/счупения артикул или елемент, в противен случай рекламацията няма да бъде уважена!
  • За стоките, които подлежат на гаранция, клиентът ще получи гаранционна карта, в която са описани случаите на гаранционен сервиз.
  • При нискобюджетните стоки или при определени производители гаранционна карта не се издава. За такава служи касовата бележка, която клиентът получава заедно със стоката.
  • За да е валидна гаранцията трябва да имате издадена касова бележка или друг документ, удостоверяващ покупка. При възникване на проблем или повреда, вие трябва да се свържете с нас по имейл или по телефон.
  • За всякакви въпроси по гаранция и рекламация, изпращалите вашите запитвания на имейл estore@palltex.com